Kako naučiti heklati?

Kada vidite neki ručni rad koje je heklan zasigurno pomislite kako je bogat i kako se netko sigurno mnogo namučio da bih on tako izgledao. Ipak heklanje se svodi samo na par poteza koje ponavljamo. Heklanje započinjemo tako što napravimo omčaste petlje na heklarici. Nakon toga se povlači druga petlje kroz prvu i sve ostalo je ponavljanje ovog procesa. Ovaj proces ili lančić možemo ili okretati pa raditi u redovima ili spajati sa početkom i raditi u krugovima. Malo je teže opisati postupak heklanja ako se ne gleda ali je ću vam pokušati bar objasniti slikovito u par rečenica.

Dakle, iglu i konac uvijek razmjerno držite u ruci. Zatim napravite jednu očicu od konca heklericom i nakon toga uzmete kukicom konac kako biste ga provukli kroz prvu petlju, pa tako dobivate i drugu petlji i postupak samo ponavljate zavisno od dužine koju želite. Slijedeći korak zavisi od mustre koju ste izabrali i po kojoj čete raditi. Ako kroz petlju iz donjeg reda provlačite konac automatski ćete dobiti novu petlju. Ako pak prilikom povlačenja oko igle namotate konca jedanput ili više puta dobiti ćete niski ili visoki stupić. Mustra vam diktira izradu punih i praznih kvadratića od konca. Kako ih slažemo točno onako kako je naslikano primijetit ćemo kako dobivamo razne motive koji jako lijepo izgledaju, listove, cvjetove, ptice itd. Ako ste početnik vama se ne preporučuje rad okruglih elemenata odmah. Vježbajte postepeno kvadratne oblike i naučite osnovne poteze. Kada savladate osnovne stvari moči čete ispuniti svaku vašu želju i viziju, jedina stvar koja je bitna biti će vaša kreativna strana.

Heklanje se također preporučuje kao hobi svim ljudima a naročito onim koji svoju koncentraciju žele usmjeriti na nešto konkretno. Također heklanje služi i ako radna terapija za ljude koji ne mogu da se mire misli ili koji se loše koncentriraju ili koji nisu strpljivi. Pored svega heklanje je zaista zabavno i jako dobar način da se kvalitetno potroši vrijeme. Najvažnije je da za sve što radite, radite sa mnogo ljubavi I tako čete dobiti dobar rezultat i vaš uloženi tud će se isplatiti.