Kukičanje petlje, veliki vodič za početnike

Ako samo planirate naučiti heklati, ova majstorska klasa je upravo ono što vam treba! Danas ćemo naučiti kako plesti prvu petlju kukičanjem, kako izvoditi kliznu petlju i kako bacati na lanac lančanih petlji. Najtrpljiviji će dobiti bonus: naučit ćemo kako plesti neobične heklane izdužene petlje i uzorke koji se oblikuju uz njihovu pomoć. Pa, krenimo?
;)

Kukičana klizna petlja: majstorska klasa

Prvi heklani šav u kružnom pletenju naziva se klizni bod. Uz njegovu pomoć možete stvoriti gotovo nevidljivi, ali prilično gusti prsten u koji će se plesti daljnji redovi.

Takvu petlju možete dobiti na više načina, ali danas ćemo se usredotočiti na samo tri od njih.

Metoda prva

Slobodni kraj konca stavili smo na lijevi dlan, kao što je prikazano na donjoj fotografiji. Bacimo radni kraj niti preko kažiprsta.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/1-10.jpg

Kuku uvodimo u smjeru zdesna nalijevo ispod niti koja leži na palcu, ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/2-10.jpg

Radni alat okrećemo u smjeru kazaljke na satu.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/3-10.jpg

Kuku uhvatimo za nit i povučemo u formiranu petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/4-10.jpg

Tako smo napravili kliznu petlju. Vežemo ga s toliko šavova s ​​jednim kukičanjem kako je naznačeno na dijagramu, nakon čega zategnemo petlju (za to trebate povući slobodni kraj niti).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/5-10.jpg

Metoda druga

Nit stavljamo na isti način kao što smo to činili u prvoj fazi ranije: njezin slobodni kraj stavimo na lijevi dlan i bacimo preko kažiprsta. Sada radni konac omotamo palac u smjeru odozdo prema gore, ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/6-10.jpg

U petlju koju smo upravo stvorili uvodimo kuku u smjeru odozdo prema gore i hvatamo nit.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/7-9.jpg

Istegnemo nit u petlju i zategnemo čvor. Klizna ušica je spremna!

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/8-9.jpg

Metoda treća

Dvaput omotamo nit oko kažiprsta.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/9-9.jpg

Uklonimo prsten koji smo dobili i uhvatimo ga uz pomoć palca i srednjeg prsta lijeve ruke. Kuku uzimamo radnu nit i izvlačimo kroz prsten.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/10-9.jpg

Opet pokupimo radnu nit i povučemo je kroz formiranu petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/11-9.jpg

Sad imamo još jednu kliznu petlju za heklanje u krugu. Za razliku od prethodne dvije, ova je dvostruka.

Šavovi heklani

Kada pletenje nije u krugu, već u smjeru naprijed-natrag, početni red je pleten, koji se sastoji od zračnih petlji. Osim toga, zračne petlje aktivno se koriste u pletenju različitih uzoraka.

Da bismo ispleli početnu zračnu petlju, uzimamo pređu u lijevu ruku, kuku u desnu, trebala bi izgledati ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/12-10.jpg

Izvodimo petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/13-9.jpg

Kuku uvodimo u petlju koja ide oko prsta.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/14-9.jpg

Podignemo nit koja ide do motka (ovo je radna nit).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/15-9.jpg

Kroz petlju izvlačimo radnu nit i uklanjamo je s prsta.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/16-8.jpg

Ostaje samo zategnuti rezultirajuću petlju: otpustiti radnu nit i držati kratki rep.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/17-7.jpg

Gotovo!

Šavovi heklani: MK za početnike

Da bismo ispleli lanac zračnih petlji, stežemo početnu petlju između palca i srednjeg prsta lijeve ruke, uhvatimo heklanjem radnu nit i povučemo je kroz petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/18-6.jpg

To ponavljamo dok ne pletemo potreban broj početnih petlji.

VAŽNO! Petlja na kuki se ne računa prema brojanju.

Kako heklati dodajući šavove

Dodaci se koriste kako bi pleteni proizvod dobio određeni oblik, naime, za širenje tkanine. Dodaci petlje su pojedinačni i višestruki.

Pojedinačni koraci

Prema našem mišljenju, najlakši način proširenja platna je plesti dvije ili više petlji u jednom od prethodnih redaka. Takva se povećanja izvode na početku, u sredini i na kraju reda, što je vrlo povoljno.

Danas predlažemo da naučimo izvoditi zbrajanja na primjeru jednog platna za heklanje. Kako se uklapaju, detaljno smo opisali na našoj web stranici u ovoj majstorskoj klasi:

http://vjazanie.info/dlya-nachinayushhix/uroki-vyazaniya-kryuchkom/stolbik-s-nakidom-kryuchkom.html#i-4

Pretpostavimo da trebamo dodati 3 bodice u 2. red: 1 st. Na početku, sredinu i kraj. U daljnjim redovima potrebna su samo dva povećanja: 1. st. Na početku i na kraju. Shematski će izgledati ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/19-6.jpg

Napredak

Dakle, provodimo početni lanac od 17 zračnih petlji.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/20-5.jpg

Sada idemo glavom kuke u 4. odjeljak lanca i pletemo stupac kukičanjem (u daljnjem tekstu – s. S n.).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/21-5.jpg

pletemo jednu po jednu. s n. u svakoj petlji reda. Evo što dobivamo:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/22-5.jpg

U novom redu izvodimo korake od 1. st. Na početku, središtu i kraju retka. Izrađujemo tri zračne petlje za podizanje (poput pravilnog lanca od 3 zračne petlje), jednake su visini od jednog s. s n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/23-5.jpg

Rad okrećemo na pogrešnu stranu. Ako bismo trebali plesti red bez dodataka, jednostavno bismo preskočili prvu petlju osnove. Budući da moramo izvršiti povećanje na samom početku reda, izvodimo sa. s n. u prvu petlju baze.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/24-4.jpg
http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/25-4.jpg

Tako smo izjednačili prvo povećanje. Nastavljamo plesti sa. s n. – još 6 komada.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/26-3.jpg

Dalje, napravimo povećanje: pletemo 2 s. s n. u jednoj petlji.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/27-3.jpg

Sada opet pletemo 6 s. s n. (1 s. S n. U svakoj sljedećoj petlji). Dalje, da bismo izvršili povećanje na kraju reda, moramo pletiti 2 s u posljednjoj petlji. s n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/28-3.jpg

Dodatak na kraju reda je gotov.

Dalje pletemo novi red, u kojem ćemo ponovno vježbati korake pletenja na početku i na kraju. Izrađujemo tri zračne petlje za podizanje.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/29-3.jpg

Pletenu tkaninu okrećemo na drugu stranu i izvodimo sa. s n. u prvu petlju baze.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/30-2.jpg

Pletemo 16 s. s n. – po 1 s. s n. u svakoj od petlji reda, u posljednjem pletemo 2 s. s n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/31-2.jpg

Vezivanjem svih 6 str. prema dijagramu, gotovo platno izgledat će ovako.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/32-2.jpg

Kao što vidimo, ovdje smo dobili glatko povećanje, platno se glatko širi. Ali što ako vam treba nagli porast broja petlji? Shvatimo to sada.
;)

Više koraka

Ako trebamo dodati nekoliko petlji odjednom sa svake strane pletene tkanine, na tim bismo mjestima trebali isplesti dodatne zračne petlje.

Predlažemo da to zajedno skužimo, usredotočujući se na ovu shemu:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/33-2.jpg

Napredak

Dakle, skupljamo kukom od 17 inča. itd., a zatim radni alat zalijepimo u 4. točku lanca i pletemo 1 s. s n. u svaku od petlji.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/34-2.jpg

Sada pletamo drugi red: provodimo korake od 5 s. s n. na samom početku i na samom kraju reda, za ovo na kraju prethodnog. R. pletemo nekoliko zraka. n. + zračne petlje za podizanje – u našem slučaju ovo je 4 in. n. + 3 c. itd. (petlje za dizanje zraka računamo kao jedno dvostruko kukičanje).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/35-2.jpg

Dalje, moramo okrenuti platno i umetnuti kuku u 4. str. Od cr. i plesti sa. s n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/36-2.jpg

I opet 1 s. s n. u sljedeće 3 petlje.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/37-2.jpg

i to je to, samo smo vezali povećanje na početku reda, sastojalo se od 5 sekundi. s n. Nakon toga pletemo sa. s n. do kraja trenutnog retka.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/38-2.jpg

Dalje, prema shemi, moramo izvršiti povećanje od 5 sekundi. s n. na kraju reda. Postoje dva načina za to.

Metoda prva

Dodatak provodimo pletenjem lanca od do. n. Popravljamo u podnožju krajnjeg s. s n. nova nit (ostatak pređe jednostavno će stati).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/39-2.jpg

Pletemo lanac od 5 inča. n. + 1 c. itd., zategnite čvor, kasnije ćemo sakriti nit.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/40-2.jpg

Plesti 5 sek. s n. radni konac.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/41-2.jpg

Sada trebate birati 3 v. itd., prelazimo na novi red.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/42-2.jpg

Okrećući pletenje, pletemo treći red sa. s n. bez dodataka.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/43-2.jpg

U novom redu ponovno radimo korake od 5 s. s n. na početku i na kraju reda.

Dakle, pletemo 7 inča. P .:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/44-2.jpg

Dalje, uvodimo glavu kuke u 4. stoljeće. n. lanci i plesti dalje 4 s. s n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/45-2.jpg

Evo povećanja na početku reda i povezano je. Dalje, pletemo jedan po jedan. s n. u svakoj sljedećoj petlji reda.

Metoda druga

U krajnjoj petlji reda, moramo pletiti 1 s. od 2 n., ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/46-2.jpg
http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/47-2.jpg

Sada radnu nit stavljamo na kuku na ovaj način:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/48-2.jpg

Uvodimo radni alat u prethodnu donju traku. stupac.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/49-2.jpg

Pletemo 1 s. od 2 n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/50-2.jpg
http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/51-2.jpg

Zatim pletemo još 4 s. od 2 n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/52-2.jpg

Važno! Kada koristite ovu metodu, ne smijete zaboraviti da krajnji stupac uvijek treba plesti jednu pređu više. Na primjer, ako pletemo platno od s. od 2 n., zadnja str. a sve naredne pletemo od povećanja s 3 n.

Ako se to pravilno izvede, imat ćemo uzorak poput ovog:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/53-2.jpg

Kako heklati uredne izdužene petlje

Uz pomoć takvih petlji možete pletati originalne džempere i kapute s efektom “krzna”.

Da bismo napravili izduženu petlju, umetnemo kuku u petlju prethodnog ili složnog reda kao da ćemo plesti jedno kukičanje.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/54-2.jpg

No, da bismo stvorili izduženu petlju, trebamo pokrenuti kuku s desne strane petlje, omotati konac oko kažiprsta na lijevoj ruci i kukom uhvatiti konac ispod prsta, kao što je prikazano na fotografiji (kuka treba imati i početak i kraj petlje). To je izuzetno važno, jer ako za prst uhvatimo samo pređu, ostavljamo početak rada. niti iza kuke, petlja jednostavno neće raditi.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/55-2.jpg

Rastežemo pređu kao i obično, ali istodobno je ne ispuštamo s prsta dok se petlja ne zategne.

Pogledajte što smo dobili:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/56-2.jpg

Dalje, zgrabimo radnu nit na takav način kao da ćemo pletiti jednostavan stupac i povucimo je kroz petlje na kuki.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/57-2.jpg

Sprijeda bi rad trebao izgledati ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/58-2.jpg

Izdužena petlja nalazi se na šavovoj strani pletenja:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/59-2.jpg

Ako nastavite plesti s izduženim petljama, gotov proizvod izgledat će ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/60-2.jpg

Izdužene petlje stvaraju efekt resa i kose, na primjer za dječje igračke. Da biste to učinili, nakon što ste već vezali proizvod do kraja, morate izrezati svaku izduženu petlju ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/61-2.jpg
http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/62-2.jpg

Prednje izdužene petlje

Pletemo prednje izdužene petlje uz pomoć dostupnih materijala

Skupljamo lanac od do. itd. i plesti nulti red dvostrukih heklanja. Provodimo 1 c. p. p.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/63-2.jpg

Da biste oblikovali iste i uredne izdužene petlje, možete koristiti priručne materijale: lopaticu, ravnalo, štapić … Ovisno o debljini ovog alata, petlja će biti čvršća ili labavija.

Omotamo radni konac oko štapa u smjeru “prema sebi”, vodimo kuku do 1. st. Reda, stežući konac (radni konac je iza kuke).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/64-2.jpg

Prolazimo kuku i povlačimo petlju na štapu na takav način da se petlja slobodno kreće, ali ne pada, sada se hvatamo za radnu nit.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/65-2.jpg

Povlačimo ga prema sebi.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/66-2.jpg

Opet zgrabimo radnu nit i povučemo je kroz dvije petlje na kuki.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/67-1.jpg

Dakle, možete na štapiću isplesti nekoliko petlji, a zatim ih ukloniti i nametnuti nove. Evo kako izgledaju već vezane petlje odozgo:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/68-1.jpg

Kako prstom vezati produžene petlje lica: korak po korak MK

Kucamo početni lanac od do. itd. i plesti nulti red dvostrukih heklanja. Sada palcem pomičemo pređu ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/69-1.jpg

Sada moramo navući glavu kuke u sljedeću petlju, radna nit nalazi se ispod kuke (obratite pažnju na donju fotografiju!).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/70-1.jpg

Podignemo i povučemo nit.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/71-1.jpg

Imamo petlju:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/72-1.jpg

Nakon što smo na ovaj način ispleli puni red, dobili smo tako lijepu traku izduženih petlji:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/73-1.jpg

Ako pletemo izdužene petlje u krug, prilikom prelaska na sljedeći red trebat ćemo napraviti samo jednu petlju za podizanje zraka. Ako je ovo pletenje “naprijed-natrag”, morat ćete svladati pletenje žuborenih izduženih petlji.

Žutasto izdužene petlje

Kada pletu “naprijed-natrag”, pomičući se na šavastu stranu, obrtnice ili pletu red pojedinačnih šavova heklanjem ili izvode izdužene izdužene petlje (u ovom slučaju resice neće biti pletene sa šavne strane, već s prednje strane strana proizvoda).

Kako heklati izdužene šavove na pogrešnoj strani prstom

Dakle, izvodimo 1 c. p. p.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/74-1.jpg

Bacimo radnu nit oko srednjeg prsta, nit pada dolje.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/75-1.jpg

Radni alat prosljeđujemo u prvu petlju reda.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/76-1.jpg

Hvatamo nit ovako:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/77-1.jpg

Vučemo nit koja čini petlju dok ne stvorimo petlju potrebne veličine, a zatim povučemo prethodnu petlju kroz petlje. R.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/78-1.jpg

Uhvatimo radnu nit i provučemo je kroz obje petlje na kuki.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/80-1.jpg

To je sve, gotovo!

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/80-1.jpg

Pletemo žuborene izdužene petlje pomoću dostupnih materijala

Prvo, moramo omotati radnu nit oko štapa u smjeru “prema sebi”, uhvatiti je na ovaj način:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/81-1.jpg

Povlačimo nit prema sebi i dobivamo dvije petlje. Ponovno zgrabite radnu nit i provucite je kroz obje petlje na kuki.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/82-1.jpg

Dakle, pletimo još nekoliko petlji, izvadimo štapić i na taj način pletemo do kraja reda.

Važno! Ne zatežite petlje prečvrsto!

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/83.jpg

Kao rezultat, dobivamo uredne i savršeno ujednačene petlje:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/84.jpg

Moramo pletiti nekoliko redaka, izmjenjujući prednje i stražnje redove izduženih petlji kako bismo stvorili tkaninu “krzno”.

Važno! Nakon što ste ispleli tkaninu, budite sigurni da pletete posljednji red pojedinačnim heklanjem kako biste zadržali čvrstoću i oblik tkanine.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/85.jpg

Izvorni rub je spreman! Što su manje izdužene petlje, to će izgledati urednije.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/86.jpg

Kako vezati izdužene petlje pričvršćivanjem u donjim redovima

A sada ćemo naučiti kako povući petlje i pričvrstiti ih na donje redove. Takav obrazac nastaje zbog činjenice da kuka nije umetnuta u petlje prethodnog (ili početnog) retka, već jedan, dva ili čak tri reda ispod. Ova najdužija petlja ležati će na vrhu pletene tkanine i pokriti petlje donjih redova, ispada vrsta vezenja satenskim bodom. U pravilu se takav uzorak izrađuje pređom od dvije ili više boja.

Predlažemo da zajedno spojimo mali uzorak prema dolje prikazanom dijagramu. Pažljivo ga proučite kako biste razumjeli koliko redaka treba preskočiti i gdje umetnuti udicu!

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/87.jpg

Napredak

Pomoću kukičanja skupljamo lanac iz 19. stoljeća. n. + 1 c. p.p. (20 c.p.).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/88.jpg

Sada morate umetnuti glavu kuke u drugu petlju lanca i pletiti 19 sekundi. bez n., na samom kraju reda izvodimo petlju za podizanje zraka i okrećemo posao. Drugi je red pleten na isti način – po 1 s. bez n. u svaku od petlji.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/89.jpg

Nakon što smo vezali drugi red, pričvršćujemo pređu kontrastne boje, izvodimo 1 c. p. za podizanje, okrenite rad i pletite treći red – pletite 1 s. bez n. u 1. str. redu.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/90.jpg

Sada pletemo izduženi sa. bez n.: uvodimo glavu udice dva reda dolje (obratite pažnju na dijagram!) na ovaj način:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/91.jpg

Hvatamo nit …

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/92.jpg

i povucite ga na prednju stranu, tvoreći izduženu petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/93.jpg

Zgrabimo nit i u jednom koraku pletemo dvije petlje s kuke (baš kao kad pletemo jednostavni c. Bez n.).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/93.jpg

Pletemo prema shemi: 3 s. bez n …

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/95.jpg

… opet produžen sa. bez n., uvodeći udicu dva reda ispod. Zgrabimo nit i povučemo je, tvoreći dugu izduženu petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/96.jpg

Pletemo dvije petlje koje su nastale na udici kao kad pletemo s. bez n. – odjednom.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/97.jpg

Pletenje nastavljamo na isti način do kraja reda.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/98.jpg

Sada idemo na četvrti red: pletemo jedan po jedan. bez n. u svaku od petlji (19 s. bez n.), a zatim promijenite boju pređe.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/99.jpg

Peti i šesti red pletamo jednim kukičanjem i žutom pređom, a zatim ponovno mijenjamo boju pređe.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/100.jpg

Nastavljamo do sedmog reda: pletemo 3 s. bez n.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/101.jpg

Sada pletemo izduženi sa. bez n., uvodeći udicu dva reda ispod, pogledajte:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/102.jpg

Hvatamo nit …

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/103.jpg

i povucite ga na prednju stranu, tvoreći dugačku petlju.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/104.jpg

Ponovno zgrabite nit i pletite 2 petlje. Vezali smo još jedan izduženi stupac:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/105.jpg

Kukičanje nastavljamo na isti način do kraja reda (naizmjenično 3 s. Bez n. I 1 produženo s. Bez n.).

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/106.jpg

Pletili smo nekoliko redaka prema shemi, dobili smo tako lijepo platno:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/107.jpg

Izvorni uzorak izduženih stupova možete vezati prema ovoj shemi:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/108.jpg

Dobili smo sljedeći uzorak:

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/109.jpg

Možete sigurno eksperimentirati s ovim uzorkom. Na primjer, uvođenjem kuke u donje redove, ali s odstupanjem u jednu stranu.

http://vjazanie.info/wp-content/uploads/2018/03/110.jpg

Današnja lekcija završila je. Nadamo se da će vam biti korisna. Sretno pletenje !

vjazanie.info

Novosti s bloga

Je li moguće vjenčati se jednom zauvijek? Većinu žena zanimaju 2 pitanja – “Kada ću

Okrutno smo prevareni

Okrutno smo prevareni, rekavši da da bismo imali novac, moramo raditi ono što donosi novac.